Переїзд в новий офіс завжди приємно тішить, оскільки це показує розвиток та розширення компанії. Тим не менш, сам переїзд у новий офіс у багатьох асоціюється з тривалим та неприємним процесом, який потребує витрати сил та енергії, а також часу. У цій статті ми детально розглянемо, як організувати офісний переїзд, щоб він пройшов швидко та без будь-яких проблем.
Спочатку варто сказати, що офісний переїзд необхідно грамотно продумати. Важливою буде кожна дрібниця, тож почнемо з найголовнішого. Якщо було куплено новий офіс, напевно Ви вже знаєте, хто зі співробітників, у якому кабінеті сидітиме. Необхідно буде скласти детальний список співробітників та кабінетів, де вони будуть. Після цього кожен співробітник, упаковавши свої робочі речі, повинен буде промаркувати ящик або коробку, написавши на ній своє прізвище і кабінет, куди необхідно буде занести ту чи іншу коробку. У великих компаніях багато людей, тому краще використовувати заздалегідь підготовлені бланки, які наклеюватимуться на коробку та підписуватимуться. Це значно прискорить переїзд до нового офісу та скоординує дії вантажників. Якщо в офісі безліч крихких речей, необхідно їх відокремити, і для них використовувати спеціальні коробки та ящики. До тендітних речей також можна віднести комп'ютерну та оргтехніку. Їх варто упаковувати в ящики, в яких буде передбачена амортизація, як пухирчаста плівка, картон і захисні кутки.
Організовуючи переїзд до нового офісу, варто також передбачити ситуації, коли коробка може бути немаркованою. Щоб не зупиняти переїзд, можна в новому офісі виділити спеціальну кімнату, в яку заноситимуться всі непідписані ящики та коробки. Це дуже зручно та ефективно, з погляду економії часу під час переїзду. Особливу увагу зверніть на перевезення важливих паперів та документації. Розподіліть всю документацію між співробітниками компанії, доручивши кожному довести певний обсяг документації. Так ви знатимете, що документи в надійних руках, і нікуди не пропадуть.
Щоб переїзд пройшов успішно та швидко, необхідно звертатися до фахівців, які допоможуть вам його організувати. Починаючи тільки планувати переїзд, можна запросити одного з представників компанії "PRO-Master" з організації переїзду з метою отримати додаткову консультацію або пораду. Ми допоможемо Вам звернути увагу на деякі деталі та моменти, які стануть ключовими у переїзді офісу. Адже, офісний переїзд досить об'ємний, тому, щоб його здійснити якнайшвидше, потрібна велика кількість техніки та вантажників. Нам Ви також можете довірити збирання та розбирання меблів.
Спланувавши все заздалегідь і довіривши переїзд професіоналам від компанії "PRO-Master", Ви і не помітите, як освоюватимете приміщення нового офісу разом зі старими речами. До речі, переїзд у новий офіс, це чудова можливість придбати нові меблі, оргтехніку та інші речі, які допоможуть загальному трудовому процесу. Офісний переїзд на сьогоднішній день доступна можливість змінити старий офіс та розширити обсяги компанії.
Комментарі
Поки нема комментарів